Ιδιαίτερα ρούχα γυναίκεια
Με μεγάλη χαρά δούλεψα για το Θέατρο Αργώ : ΜΑΡΚΙΣΙΑ ΝΤΕ ΣΑΝΤ
που ήθελε ιδιαίτερα ρούχα γυναίκεια για την πολύ όμορφη παράστασή τους.
Η δουλειά μου ήταν να ράψουμε την αρχή ένα σακάκι μακρύ που να
ταιριάζει με το ύφος του έργου που αναφέρετε μέσα σε ένα σαλόνι της γαλλικής υψηλής κοινωνίας
στην εποχή του 1772 στην Γαλλία.
Η Μαρκησία ντε Σαντ του Yukio Mishim είναι μία απαιτητική παράσταση
και τα ρούχα πρέπει να σε “βάζουν” στο κλίμα της εποχής.
Τα ιδιαίτερα ρούχα έχουν να κάνουν με τα φουσκωτά μανίκια στους ώμους,
τα μεγάλα πέτα και τα χρώματα που ήταν τότε στην μόδα.
Από την φωτογραφία καταλαβαίνετε πόσο επηρεάζει το μάτι,
αφού δεν υπάρχει φόντο αλλά αμέσως καταλαβαίνετε την εποχή
που αναφέρετε.
Τα θεατρικά ρούχα είναι για όλους νομίζω ένα φετίχ. Ποια δεν θέλει να “παίξει”
έναν ρόλο με ένα ιδιαίτερο ρούχα και να “ζήσει” τα συναισθήματα εκείνης της εποχής.
Και πολλές μας το κάνουμε καθημερινά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Κάθε ρούχο
έχει μια ιστορία πίσω του. Σκεφτείτε το λίγο. Πως είστε ντυμένες. Τι λένε τα
ρούχα σας. Ποια εποχή αντικατοπτρίζουν? Και σε ποια χώρα?
Αυτό νομίζω ότι είναι και η μαγεία της μόδας.
Μαγευτείτε και μαγέψτε λοιπόν με ένα ιδιαίτερο ρούχο ή με ένα ιδιαίτερο συνδυασμό.
Να θυμάστε ότι το όμορφο είναι πάντα υποκειμενικό.
Εκτός το σακάκι που το φτιάξαμε την αρχή κάναμε και
επιδιορθώσεις και σε άλλα ρούχα την παράσταση.
Προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους να πάνε
να δούνε την παράσταση.
Πέρα την δικιά μου άποψη είναι
και μία παράσταση που έχει τις
καλύτερες κριτικές και από
αυτούς που είναι ειδήμονες στην
κριτική θεάτρου.
Και ελπίζω η συνεργασία μας να
συνεχίσει τόσο όμορφα όσο ξεκίνησε.
Καλή επιτυχία.
Αν είσαστε θίασος ή απλά θέλετε
ένα ιδιαίτερο ρούχο
μην διστάσετε να έρθετε
σε επικοινωνία μαζί μου.
Σίγουρα θα βρούμε μαζί
την καλύτερη λύση .
Ευχαριστώ πολύ
Καϊσίμου Μαίρη
Και παρακάτω οι δημόσιες κριτικές το http://www.theatromania.gr/
Ένας σημαντικός παράγοντας που λειτούργησε καθοριστικά στην επιτυχία της παράστασης ήταν η ατμοσφαιρική μουσική επένδυση της Κρυσταλλίας Θεοδώρου (cORNiza) που κυριολεκτικά μας μετέφερε στη Γαλλία του 18ου αιώνα, όπως επίσης και με την ίδια ευκολία και στην γαλλική εξοχή στη διάρκεια της δεύτερης πράξης.
Η κατασκευή των κοστουμιών την Αγγελική Μπορονοπούλου και την Μαίρη Καϊσίμου, σχεδιασμένα την σκηνοθέτη και εμπνευσμένα πίνακες της εποχής, ήταν ότι πιο εντυπωσιακό και ιδιαίτερο έχει παρασταθεί ενδυματολογικά σε σκηνή, με αποκορύφωμα το πέπλο που συμβολικά κάλυψε και στη συνέχεια «αποκάλυψε» το φόρεμα της Αν Προσπέρ ντε Λωναί, στην εξομολόγησή της προς τη μητέρα της.
Δείτε όλη την κριτική πατωντας παρακάτω